Психолог працює над психологічним забезпеченням, збереженням і зміцненням психічного здоров’я всіх учасників освітнього процесу.
Для організації належного психологічного, соціально-педагогічного супроводу учасників освітнього процесу пріоритетними завданнями є:
1. Розвиток психологічної стійкості та емоційної грамотності в умовах війни та тривалого стресу;
2. Психосоціальна підтримка дітей, які пережили втрату, евакуацію, переміщення або набули іншої форми травматичного досвіду;
3. Підтримка педагогів у збереженні власного ресурсу, подоланні професійного вигорання, формуванні здорових комунікацій у колективі;
4. Профілактика деструктивної поведінки, насильства, булінгу, ігрової, інтернет-залежностей, торгвлі людьми тощо;
5. Створення безпечного, інклюзивного та підтримувального освітнього середовища;
6. Проведення інформаційно-просвітницьких заходів;
7. Підвищення рівня знань учасників освітнього процесу з актуальних питань психічного здоров’я та психосоціального благополуччя, розвитку емоційного здоров`я, безпеки, прав людини, соціальної взаємодії, толерантності.
8. Проведення діагностичної, консультативно-просвітницької і корекційної роботи з питань адаптації та мотивації до навчання.
9. Робота в подоланні освітніх втрат
10. Проведення годин психолога з теми статевого виховання, сексуальної освіти молоді.
11. Просвітницька робота та формування активної громадянської позиції у здобувачів освіти
12. Просвітницька робота через висвітлювання інформації на сайті, соціальних платформах і мережах закладу освіти.