ІНТЕРАКТИВНІ ВПРАВИ

ІНФОРМАТИКА


2 клас


Інформація. Дії з інформацією


1 Встанови відповідності між інформацією та органом чуття.

2 Встанови відповідності між інформацією та органом чуття.

3 Встанови відповідності між інформацією та органом чуття.


Об’єкт. Властивості об’єкта


4 Згрупуй елементи


Створення інформаційних моделей. Змінення готових. Використання.


5 Paint Оберіть позначку та вкажіть, що це за елемент.

6 Paint З’єднай зображені графічні інструменти та їх назви

7 Paint Розмісти по порядку (з права наліво) дії, що призведуть до запуску програми Paint

8 Paint З’єднай зображені графічні інструменти та їх назви

Розмісти по порядку (з права наліво) дії, що призведуть до запуску програми Paint



Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією.



10 З’єднай малюнок та назву комп’ютерного пристрою

11 З’єднай малюнок та назву комп’ютерного пристрою

12 З’єднай малюнок та назву комп’ютерного пристрою

13 З’єднай назву пристрою та його зображення 

14 З’єднай назву пристрою та його зображення

15 Розклади продемонстровані пристрої на запропоновані групи

16 Поставте порядок дій роботи з комп'ютером у вірному порядку

17 Посортуй піктограми за їх призначенням


                                                      Комп’ютерні програми. Меню та інструменти


18 Визнач з використанням якої мови було введено символ. Розмісти його у відповідній категорії

19 Знайдіть та з’єднайте емотикон з найбільш точним його значенням


Лінійні алгоритми


20 Визнач до якої з категорій відноситься речення (питальне, спонукальне чи розповідне) та помісти його у відповідний блок

21 Проаналізуйте алгоритм та визначте чи вірний він. Розмістіть алгоритм у відповідному блоці.

22 Утворіть правильний алгоритм створення малюнку



3 клас



                                                                         Інформація. Дії з інформацією


Знайдіть органи чуття котрими людина сприймає інформацію

2 Гра "Нагодуй тваринку"

3 Яку інформацію може передавати предмет у реальному житті

З’єднай малюнок та назву комп’ютерного пристрою

З’єднай малюнок та назву комп’ютерного пристрою

З’єднай малюнок та назву комп’ютерного пристрою

Визнач до якого типу засобів обрахунку належить поданий малюнок та розмісти його у потрібній категорії

Розташуй у порядку слідування засоби обрахунку

Вкажіть назви складових вікна "Браузер". На основі браузера Google Chrome

10 Вкажіть назви складових вікна "Браузер". На основі браузера Google Chrome

11 Знайдіть пару назві сайту та його адресі


Об’єкт. Властивості об’єкта


12 Вкажіть назви складових вікна текстового редактора

13 Визнач з використанням якої мови було введено символ. Розмісти його у відповідній категорії


Лінійні алгоритми

14 Розподіли запропоновані речення на три групи: істинні висловлювання, хибні висловлювання, не є висловлюваннями

15 Із простих висловлювань побудуй істинні складні висловлювання

16 Проаналізуйте алгоритм та визначте чи вірний він. Розмістіть алгоритм у відповідному блоці

17 Утворіть правильний алгоритм створення малюнку

18 Виграти у Дудл гру


4 клас


Інформація та пристрої


1 З’єднай піктограми умовних позначень з їх значеннямю

З’єднай назву комп’ютера та його малюнок

Класифікуйте складові персонального комп’ютера

Визначте, чи були порушені авторські права в поданих ситуаціях

Розмісти твердження у дві групи: факти та судження

Розподіли твердження на дві групи: відповідають правилам безпечного користування сайтами для спілкування та не відповідають їм


Об’єкти та моделі


Підпиши елементи діаграми

До кожного об'єкта знайдіть відповідну модель

Віднови порядок дій в побудові моделі "Дощ і хмаринка", яка ілюструє як з хмаринки, що потемніла починає падати дощ

10 Підпиши об'єкти вікна табличного процесора Microsoft Excel

11 До кожного об'єкта знайдіть відповідну модель

12 Визнач, яка із моделей інформаційна, а яка матеріальна


Алгоритми


13 Визнач тип алгоритму

14 Оберіть правильну назву до кожної шпильки

15 Віднови правильний порядок дій в алгоритмі

16 Розмісти приклади у групу: описує алгоритм із розгалуженням чи описує подію, в якій не перевіряють умову

17 Дайте відповіді на запитання

18 Нагодуй котика Дубу

19 Допоможи більці отримати горішок


Програмування роботів


20 Віднайди усі слова-назви пристроїв, які працюють з допомогою "прихованих" у них комп'ютерів

21 З'ясуй, які з наведених висловлювань істинні, а які - хибні

22 Вкажи правильні назви елементів вікна середовища програмування Scratch

23 Склади алгоритм, вставивши в кожен блок відповідну команду

24 Навчи штучний інтелект сортувати сміття

25 Пройди гру на знання кібербезпеки